Alla inlägg under mars 2010

Av Jonas Axelsson - 30 mars 2010 22:06

Måndag igår, var en ganska awesome dag. Inte bara ganska awesome, utan jäkligt awesome. Först sovmorgon fram till 10, sen teoriprov. Fy fan, var så jäkla nervös. Brukar göra proven som finns på körskolan på högst 10 min, 70 frågor på 10 min, vad fasen blir tiden för varje fråga då? Hade matte c omprov förra veckan, as i nailed btw, så borde fan klara av att räkna ut de? Aja fuck it, 2 cool 4 matte!


Var var ja nu då, just de. Teoriprovet, var fan sjuuukt svårt ändå. Men är man elit som jag så är man, fick ju 59! Borde väl fått alla rätt fast de är överskattat, bara man klarar de och får bättre än alla sina kompisar är jag nöjd.


Efter ja knullat sönder på teoriprovet, drog jag tillbaka till skolan för att vara med i en modeshow. Och jag vet, med mitt utseende måste jag ju vara född modell. Och tro mig, JAG var MODESHOWEN. Publiken älskade mig, när jag smackade på mitt ass och gjorde massa andra tokiga saker. Vad som en hände, mötte publiken med applåder och visslingar! I was AWESOME!

Av Jonas Axelsson - 28 mars 2010 03:14

Asvärt! Fan vilket underbart ord, har överanvänt de som fan ikväll. Sagt de tiil varenda person ja försöker skapa en konversation med. Och ja, är lite smått packad när ja skriver detta. Fast är inte så full när jag tänker efter, tänker på att alla tycker jag är sen sån jävla alkis med. Att jag alltid blir sjukt full. Men det stämmer fan inte, kan bli normalt jävla full ja med. Folk är fan idioter.


FY fan vad sant, folk är fan idioter. Känner att livet kunde vara bättre just nu. Kommer säkert någon liten fitta skriva, tänk på barnen i afrika. Men FUCK barnen i afrika. Jag får fan tycka livet är en liten bitch ändå. Fattar inte ens varför ja inte tycker livet är underbart, kommer snart ha körkort och knullade sönder på matteprovet. Livet borde leka för schitsingen.


Nej funderar på vad jag vill ha sagt här, och det ja vill ha sagt är nog, till tjejer: Sup och svälj, trevlig helg. Och till er killar: Knulla med varenda jävla bitch ni kan, är värt de!

Av Jonas Axelsson - 24 mars 2010 00:37

Okaj, känner mig ganska fjollig nu. Skulle sova ute i en vecka. Vi klarade oss en dag och en natt. Men var det stördaste jag nåonsin vart med om. Den kylan, kombinerat med att det spöregnat så alla kläder var dyngsura. Känner att folk kommer hata oss för att vi inte fullföljde, men värt det för att få sova i sin egen säng. Kommer skönaste updaten om vad vi gjorde hela dagen imorgon, sova nu dock!  

Av Jonas Axelsson - 22 mars 2010 17:08

Känner redan nu pressen av att inte ha någonstans att sova, tyngden av hela världen ligger på mina axlar. Jorden kommer gå under inom en snar framtid, jag kan se det i spådomarna. Magnus vet inte hur han ska hantera det, han gråter redan på toan. Paniken sprider sig som en löpeld. INTERVALLERNA. INTERVALLERNA! Nej jag bara skämta, är inte så illa. Men är lite jobbigt ändå, vi funderar på att gömma oss i skolan, sova där. Tror det kan bli svårt dock. Nu kommer Pär, måste gömma mig!

Av Jonas Axelsson - 21 mars 2010 21:42

Imorgon börjar de, mitt och Mange bros projektarbete. Vi ska leva som uteliggare i 5 dar, börjar som sagt imorgon måndag, och avslutar hela skiten på fredag. Kommer bli Legen...Wait for it...dary, Legendary!


Ska inte ta med oss några pengar, de är för pussys. Om jag blir hungrig och inte har någon mat, ska jag fan sno mat som fan på coop. Det tycker jag är ganska coolt. Ska ha lite coola skyltar med oss också, som vi ska använda och tigga med. Ni borde alla komma och skänka galet mycket pengar. Ska tigga utanför mitt i city. På fredag ska de supas, ska supas varje dagen denna veckan iof. Men då är det för att fira, inte för att hålla sig varma. Hoppas på fest någonstans. Aja, ska bli som gubben på bilden, han är badass!


  

Av Jonas Axelsson - 21 mars 2010 02:20

Japp, har grymt tråkigt ändå. Så jag tänkte berätta varför min blogg heter truestory. Som alla mina vänner vet, älskar jag How i met your mother, och min absoluta favoritkaraktär är ju självklart, Barney Stinson. Har ni aldrig sett serien och inte vet vem denna personen är så skäms jag över er. Detta är den bästa serien någonsin och Barney är den bästa personen från ett tvprogram någonsin.


Men tillbaka till namnet. Barney brukar ofta berätta helt sjuka historier för att bekräfta hans awesomness. Och när historien är slut, avslutar han alltid med True Story. Detta tyckte jag passade helt sjukt bra till min blogg, eftersom jag bara berättar sanningen och inget annat än sanningen, med andra ord, my truestory.


  

Av Jonas Axelsson - 21 mars 2010 01:43

Wassup bitches, Jonasbooooi här. Leker livet lika mycket för er som för mig eller? Tror inte det va! Nej men var inte de jag skulle skriva om nu, dumma Jonas. Skulle ju skriva om min nya awesomea ide. Jag ska göra en skräckfilm. För er som inte är dumma i huvudet kan ni ju se detta redan på rubriken här, då jag har tagit de från Terror på Elm Street.


Fast min film ska inte vara med en stor läskig mördare a la Jason, utan mer en psykologisk film. För om man försöker göra en lågbudget slasher film, slutar det alltid med att filmen suger för man får de inte nog coolt. Men se på alla psykologiska lågbudgetfilmer som slutade helt sjukt bra, Blair Witch Project och Paranormal Activity bland annat.


Det ska vara barn med, äckliga småbarn som pekar på folk. Sen ska de vara småbarnsmusik, finns verkligen inte något vidrigare än när svaga gälla barnsröster börjar sjunga. Det är ju egentligen glada låtar de sjunger, med de gör dem så vidrigt. Men ska inte avslöja allt som ska vara med, så ni får se den när den är klar.

Av Jonas Axelsson - 20 mars 2010 16:53

Igår spelade jag match, kom hem runt 23. Vi hade vart i Kristinehamn. Ska inte ljuga om resultatet här, som jag skulle gjort om en tjej fråga, utan vi förlora med 32-22. Ganska bra ändå med tanke på att mitt lag inte tagit poäng på 3 säsonger. Det var en kille i motståndarlaget som gjorde 17 mål. Skulle vi lyssnat på mig och skadat den jävla fittan tidigt i matchen hade vi vunnit, men varför lyssna på mig?


Aja, skönast hemresa ändå. Andreas hade med sig en flaska sprit så han och jag delade på den. Förvisso smuttade Nico och Blom lite på den. Men jag å Andy Pandy fick ju lätt i oss 45% var av den. Så kommer hem lite lätt packad och sätter mig på datorn. Detta brukar jag göra, brukar även sätta mig på facebook och skriva till folk på chatten där. Informerade bland annat en tjejkompis att jag tycker hennes lillasyster är snygg igår. Mycket bra Jonas.


Sen kom Coffe hem till mig, med sin vinbox och en öl. Så vi fortsatte supa lite. Sen kom även Johan. Han var full och odräglig och jag fick tillslut jaga ut han. Han ville kyssa på mig, inte okaj eftersom han har för mycket skägg. Då kliar de. Aja, pretty nice night anyway.


Fin liten bögbild på pojkarna med

  

Presentation


I'm Awesome. Vet inget bättre sätt att presentera mig som. 18årig kille som ska skriva om allt jag känner för. Peace Out!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards