Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Asvärt!

Av Jonas Axelsson - 28 mars 2010 03:14

Asvärt! Fan vilket underbart ord, har överanvänt de som fan ikväll. Sagt de tiil varenda person ja försöker skapa en konversation med. Och ja, är lite smått packad när ja skriver detta. Fast är inte så full när jag tänker efter, tänker på att alla tycker jag är sen sån jävla alkis med. Att jag alltid blir sjukt full. Men det stämmer fan inte, kan bli normalt jävla full ja med. Folk är fan idioter.


FY fan vad sant, folk är fan idioter. Känner att livet kunde vara bättre just nu. Kommer säkert någon liten fitta skriva, tänk på barnen i afrika. Men FUCK barnen i afrika. Jag får fan tycka livet är en liten bitch ändå. Fattar inte ens varför ja inte tycker livet är underbart, kommer snart ha körkort och knullade sönder på matteprovet. Livet borde leka för schitsingen.


Nej funderar på vad jag vill ha sagt här, och det ja vill ha sagt är nog, till tjejer: Sup och svälj, trevlig helg. Och till er killar: Knulla med varenda jävla bitch ni kan, är värt de!

 
 
Ingen bild

A

28 mars 2010 14:57

Men Jonas då, tänk på de stackars feta ungarna i USA och sluta tyck så jävla synd om dig själv när du är lyckligt lottad nog att vara Svensk ;)

 
Ingen bild

Jonas!

29 mars 2010 00:24

Asvärt att vara fet unge i USA ju :O

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Axelsson - 27 augusti 2010 16:08

Tjolololo!   Vad görs ens, var typ åratal sen jag skrev här. Fick ett mejl om den dock, och läste alla gamla inlägg. Vissa av dem var faktiskt riktigt roliga. Så tänkte för mig själv, nej fy fan, skärpning! Skriv igen din jävla pottsörk. Lovat ma...

Av Jonas Axelsson - 25 april 2010 19:40

Hittat ett nytt spel idag Jumpers for Goalposts 3, har såelat både ettan och tvåan innan och de har varit ganska awesome så hade ganska höga förväntningar på detta. Men det var tillomed bättre än vad jag hoppades på! Förlora dock 3 matcher i rad nu s...

Av Jonas Axelsson - 23 april 2010 19:05

Dryg dag som fan idag, men fick köra bilen in till skolan för första gången. Stort jäkla plus på det. Gillar att jag började meningen med att vara negativ, men avsluta med att vara väldigt positiv. Fast ganska svårt att vara negativ just nu, sitter j...

Av Jonas Axelsson - 21 april 2010 18:10

Liiiiivet leker du förloorar! Jadu, vad att skriva. Nått bra, Jo hon snygga tjejen från idolkön hittade mig på facebook. Vad är oddsen för det liksom? Hade aldrig ens sagt mitt namn till henne, men hennes systrar hörde tydligen att jag hette Jonas oc...

Av Jonas Axelsson - 19 april 2010 19:41

Var på idol igår, och så awesome som jag är kom jag självklart med i både tidningar och nyheterna. Och det är det viktigaste, inte att jag inte gick vidare, JÄVLA FITT JURY. Hatar mig själv för en annan anledning dock, var en assnygg tjej som stog ba...

Presentation


I'm Awesome. Vet inget bättre sätt att presentera mig som. 18årig kille som ska skriva om allt jag känner för. Peace Out!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards